Kissné Korbuly, KatalinLegény, Csilla2016-05-252016-05-252016http://hdl.handle.net/2437/227971A dolgozatomban rálátást szeretnék mutatni a pedagógusok mentálhigiénés kapcsolatára, hozzáállására, véleményére, tapasztalataira, hogy a pályán eltöltött évek során mi az, amit magukévá tettek ezen a területen. Ki-milyen befolyásoló tényezőt emel ki. A dolgozatom – elsősorban szakterületi szempontból a körülöttem lévők helyzetét igyekszik felvázolni és elemezni illetve kiértékelni. Dolgozatomban arra keresem választ, hogy a munkahelyi konfliktuskezelésen, a pedagógus önismeretén és a szükségletek területén keresztül vizsgálva, milyen mentálhigiénés állapotban vannak a pedagógus kollégák. Melyek azok a motívumok, amelyek a munkájukat jobbá tehetik. Milyen lehetőségeket rejt magába egy iskolai intézmény, a kérdőív válaszainak eredménye tükrében. Mi a véleményük saját személyiségükkel kapcsolatban. Mutatnak – e kiégési tüneteket.40huNevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 Magyarországmentálhigiénékonfliktuskezeléslelki egészségkiégésA pedagógus lelki egészségének vizsgálataDEENK Témalista::Neveléstudomány