Mondok, AnitaFazekas , Laura2022-10-212022-10-212022-10-20https://hdl.handle.net/2437/337837Napjainkban a világunk egyre gyorsabban és gyorsabban fejlődik, az infokommunikációs megoldások számos megoldásokat hoznak magukkal, új médiafelületek kelnek életre. A változás rohamos tempójával ki más tudna a legjobban és legkönnyebben lépést tartani, mint szakdolgozatom alanyai, azok akik ebbe már beleszülettek, azaz a Z generáció. Azonban milyen a turizmus és a Z generáció kapcsolata, lehet-e a generációt befolyásolni online marketinggel, azon belül is a közösségi médiával és az influenszerekkel? A szakdolgozatom vizsgálata a szállodák influenszerekkel való együttműködésére fókuszál, feltárva, hogyan képesek felkelteni az általam kutatott generáció figyelmét és utazásra ösztönözni őket. Fontos kérdésnek tartom, hogy a szálláshelyek meg tudják-e nyerni a Z generációt olyam mértékben a marketingkommunikációjukkal, hogy végül az ő szállodájukra essen a választás a célcsoport utazási ideje alatt, figyelembe véve azt, hogy a közösségi média hogyan befolyásolja és változtatja meg a fiatal felnőttek egész uazási döntési folyamatát.48huZ generációonline marketinginfluenszerekA Z-generáció okozta kihívások a szállodamarketing területénAz influenszerek befolyása a Z generáció szálláshelyválasztásáraHotel marketing challenges provoked by Generation ZThe influence of influencers on the choice of accommodation for Generation ZDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány