Sebestyén, AttilaTörök, Dorina2019-05-132019-05-132019-04-09http://hdl.handle.net/2437/267558A Hell marketingpolitikáját vizsgáltam a dolgozatomban. Arra voltam kíváncsi, hogy egy teljesen magyar tulajdonú cég, hogy érhet el ekkora sikereket mind hazánkban, mind pedig a külföldi piacon. Kezdeti marketing stratégiáját összehasonlítottam a 2018-as marketing koncepciójával. Mindemellett bemutattam a vállalat történetét, összehasonlítottam a nagy vetélytársával a Red Bull-lal, valamint elemeztem 3 reklámfilmjét a Hellnek. Másik része a dolgozatomnak az észak-magyarországi jelenlétéről szólt. A Hell ugyanis rengeteg beruházással és jótékonykodással segíti az elmaradt borsodi régió jobbá tételét.30huHell EnergyenergiaitalmarketingA Hell marketingpolitikája-és észak-magyarországi jelenléteDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing