Márkus, EdinaNagy, Dóra2013-05-022013-05-022013-04-112013-05-02http://hdl.handle.net/2437/166535A szakdolgozat célja, hogy áttekintsem a hazai és külföldi szakirodalmakban, mit is jelent a képzőművészet, továbbá fogalmi meghatározásán túl, írnék felosztásáról. Az elméleti rész bevezető szakaszában foglalkozok még a címben említett élethosszig tartó tanulás jelentéséről, és jelentőségéről az egyén, a társadalom, gazdaság, politika tükrében. Továbbá vizsgált területeim közé tartozik a tehetség fogalma, motivációja, környezetének szerepe. Szeretnék választ kapni arra, hogy miért olyan fontos életünk során a képzőművészettel való foglalkozás, ennek milyen hatása van az egyénre, milyen önkifejező, esztétikai, empátiás értékekkel bír az egyén, illetve a társadalom számára. A gyakorlati egységben elemzem a különböző nonformális,formális képzőművészeti körök tevékenységét, az általuk közvetített értékeket, a résztvevők jellemzőit és (többek között) a képzéshez fűzött céljait.74huképzőművészetLifelong LearningA képzőművészet és a Lifelong LearningKépzőművészet szerepe a személyiségfejlesztésben, értékközvetítésbenDEENK Témalista::Neveléstudományno_restriction