Kormos, JánosAtyi, Anita2009-12-072009-12-0720092009-12-07http://hdl.handle.net/2437/90686Szakdolgozatom első felében az információs társadalom kialakulását, jellemzőit mutatom be. Rövid történeti áttekintés után az információs társadalom fogalmát közelítem több nézőpontból. Ezután szó van a magyarországi helyzetről néhány adat felvonultatásával. A dolgozat másod része az e-kereskedelemről szól általánosan. Majd részletesen bemutatom a "hosszú farok", "long tail" elméletet. Végül pár szóban bemutatom az e-fizetőeszközöket és az online marketinget.51huinformációs társadalominformációgazdaságe-kereskedelemlong tailhosszú farokonline marketinge-fizetőeszközökúj gazdaságAz információgazdaság új jelenségeiAz e-kereskedelem és a hosszú farok kapcsolataDEENK Témalista::Informatika::InformációtechnológiaDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::GazdaságelemzésDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketingno_restriction