Földi, KataPrikidánovics, Péter2023-04-262023-04-262023-04-26https://hdl.handle.net/2437/350876Dolgozatom aktualitását az adja, hogy idén július 1-én lesz tíz éve annak, hogy a dohányáruk szelektív értékesítése elindult Magyarországon. A szekunder kutatáshoz az anyagot releváns szakirodalomból és tudományos publikációkból szereztem. Külön témakörben vizsgáltam a vásárlás menetét, a vásárlói szokásokat és a vásárlói hűséget, valamint a dohányboltok kiskereskedelmi marketing stratégiát és a dohánybolt rendszert. Primer kutatás módszerével netnográfiai kutatást végeztem, valamint fókuszcsoport interjút és szakértői mélyinterjúkat folytattam. A hipotéziseket és a kitűzött célokat a dolgozat releváns részeire utalva igazoltam igazoltam. Összegeztem a kutatást és ismertettem az esetleges folytatását a munkámnak.51huDohánybolt, fogyasztói szokások, üzletválasztásFogyasztói üzletválasztási döntések dohányipari termékeknélConsumers’ store choice-related decisions concerning tobacco productsDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing