Varga, LeventeVeres, Anett2020-11-162020-11-162020-11-15http://hdl.handle.net/2437/298508A turizmusban használt marketing kommunikációs eszközök használatával foglalkozom dolgozatomban. Mivel a megfelelő kommunikációs eszközökkel folyamatos fejlődést tud elérni egy cég a turizmus világában. A marketing folyamatos változása, az új trendek megjelenése a média és marketing területén új megoldásokat tesz lehetővé a cégek számára. A közösségi média segít a vállalkozásoknak abban, hogy a hagyományos egyirányú kommunikációs folyamatot fel-váltsák egy kétirányú kommunikációval, ahol már a fogyasztók is képesek tartalmakat létrehozni, módosítani, megosztani, illetve párbeszédet folytatni az interneten. Az inter-neten történő marketingtevékenységekben mára az élet minden területén, minden szektor képviselői teret nyernek. Behálózza a termékek és szolgáltatások piacainak legnagyobb részét, így nagy befolyású hirdetőfelületté, és a legtöbb kommunikációs médium vetély-társává nőtte ki magát.35huTurizmusmarketing kommunikációs eszközeiTurizmusmarketing kommunikációs eszközeiDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing