Kindrusz, PálKovácsné Molnár, Nóra2014-05-262014-05-262014-05-252014-05-26http://hdl.handle.net/2437/193297Dolgozatomban a szülők iskolaválasztási gyakorlatát, és annak változását vizsgáltam egy kisvárosi általános iskolában. Célom az volt, hogy megismerjem a kialakult szokásokat, megtudjam, hogy mely tényezők a meghatározóak a végleges döntés kialakításában, milyen elvárásaik vannak a pedagógussal és az iskolával szemben. A jelenleg iskolába járó tanulóink szüleinél arra is kerestem a választ, hogy milyen mértékben elégedettek az iskolában folyó nevelő-oktató munkával, mely területeket ítélik jónak, hol látnak sürgősen megoldandó problémát. Az adatok gyűjtéséhez kérdőíves módszert alkalmaztam az óvodás és iskolás szülők esetében is. A szülők aktívak, közreműködőek voltak. A feldolgozásra kerülő 321 darab kérdőívből nyert adatok segítségével sikerült a hipotézisek vizsgálata, és további összefüggések feltárása.62huiskolaválasztáspedagógustanulói összetételszülőA szülők iskolaválasztási gyakorlatának empirikus vizsgálata egy kisvárosi általános iskolábanDEENK Témalista::Neveléstudomány