Rábai, DávidHorváth, Ivett2024-06-172024-06-172024-04-08https://hdl.handle.net/2437/373208A szakdolgozat témája a bölcsődében dolgozó kisgyermeknevelők játékmódszertani tapasztalatainak a vizsgálata. A játék fontossága a gyermek életében már születéstől kezdve nagyon fontos hatással bír. Azok a kisgyermeknevelők, akik a bölcsődében napi nyolc órát vannak a kisgyermekekkel, igyekeznek megteremteni azt a megfelelő légkört és azt a megfelelő eszköztárt, mely szükséges a potenciális fejlődésükhöz. A kisgyermeknevelőknek meghatározó személyiségük van a kisgyermek személyiségfejlődésében, ezért elengedhetetlen a helyes minta nyújtás a gyermek játékához. A szakdolgozat megírásának a célja között szerepel a felhívás arra, hogy a játék mennyire fontos a kisgyermekek mindennapjaiban. A dolgozat témájával és kutatásával arra szeretnénk rávilágítani, hogy a kisgyermeknevelőknek milyen játszóképességeket kell birtokolniuk és a bölcsődei játékeszközök, játékszerek használatának pontosításáról szeretnénk egy pontosabb vázlatot adni. A szakdolgozat első részében a játék fogalmát, típusait, jellemzőit mutatjuk be a szakirodalmak által. Kitérünk a játék szerepére 0-3 éves korig, valamint a játékeszközök megjelenéséről a bölcsődében. Bemutatásra kerül a kisgyermeknevelő szerepe a kisgyermek játékában, illetve maga azok a kisgyermeknevelői képesség elemek, amelyek szükségesek ebben a szakmában.54hukisgyermeknevelőjátékmódszertanbölcsődei nevelésjátékkezdeményezésA bölcsődében dolgozó kisgyermeknevelők játékmódszertani tapasztalatainak a vizsgálataNeveléstudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.