Balázs, KatalinNyiri, Balázs2015-05-142015-05-142015-03-31http://hdl.handle.net/2437/212809A szakdolgozat az affektív komponens szerepét vizsgálja a fogyasztói attitűdök kialakulásában, valamint feltérképzei az affektív reakciók felhasználási lehetőségeit a fogyasztói attitűdkutatásokban. A kapott eredmények alapján az attitűd kialakulásában jelentős szerepe van az affektív komponensnek, az affektív reakciók mérését pedig érdemes bevezetni a használt attitűdkutatási eszközök közé. Az eredmények általánosíthatóak a fogyasztói területen kívül a teljes attitűdkoncepcióra is.44huAffektív reakciókAttitűdFogyasztói attitűdAttitűdkutatásAffektív reakciók szerepe a fogyasztói attitűdkutatásokbanThe Role of Affective Reactions in Consumer Attitude ResearchDEENK Témalista::Pszichológia