Harangi, BalázsBoldogh, Balázs2023-04-192023-04-192023-04-19https://hdl.handle.net/2437/350218A szakdolgozat betekintést nyújt a Construct szoftverben való játékfejlesztés világába. Részletesen bemutatásra kerülnek a fejlesztői eszközök, melyeket külön példákkal szemléltettem. A dolgozat fő témája a játékban szereplő ellefnelek mesterséges intelligenciájának programozása. Az alapok után egyszerűbb, majd összetettebb AI megoldások kerülnek bemutatásra. Emellett a dolgozat hangsúlyt fektet a játékdizájnra is, ezért bemutatom, hogy miként lehet a játékot szórakoztató és kiegyensúlyozott formában a képernyőre vinni. Végül kitérek fontosabb játékmechanikák megalkotására is.40humesterséges intelligenciajátékvideójátékMesterséges Intelligencia Construct játékokbanDEENK Témalista::InformatikaHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.