Fodor, SzilviaHalama, Krisztina2019-05-152019-05-152019http://hdl.handle.net/2437/267728A vizsgálatomban arra keresem a választ, hogy kiből lehet alulteljesítő, mik azok az okok, amik miatt egy diák nem teljesít úgy, ahogy azt a környezet, vagy akár saját maga is elvárná. Szeretném megérteni, hogy magát az iskolai teljesítményt milyen tényezők befolyásolják, mi hat rá negatívan, és lehet-e ezen tényezők miatt valaki alulteljesítő. Tudni szeretném, hogy a különböző tanulási stílusok befolyással vannak-e a diákok eredményeire. Fontos kérdésnek tartom, hogy aki alulteljesítő lehet, az milyen teljesítményt ér el egy intelligenciateszten, és a tanár-diák kapcsolat hatásait a teljesítményre.47hualulteljesítésszorongásmotivációtanulási stílusAz alulteljesítés aspektusaiA PCOS, stressz és meddőség ördögi köreTényleg oldják a stresszt a kreatív, felnőtt színezők?Munkahelyi motiváció és elégedettség változása a közszférában - átszervezések előtt, alatt és utánDEENK Témalista::Pszichológia