Bakosné Kiss, VirágLopatovszki , Szilvia Erzsébet2025-06-202025-06-202025-05-12https://hdl.handle.net/2437/393926A dolgozatom célja elsősorban az volt, hogy bemutassam miért is fontos a mai világban a közösségi média, valamint, hogy milyen előnyökkel jár a használata, akár egy egészségügyi szervezet számára is, hiszen elengedhetetlennek tartom, hogy ezek a szervezetek hatékonyan kommunikáljanak a nyilvánossággal, és hiteles információkat osszanak meg a lehető leggyorsabban. Kifejtésre kerültek a marketing alapjai, hogy átfogóbb képet adhassak arról, hogy a közösségi média marketing milyen alapokra épít, ezenfelül pedig még elemeztem, hogy milyen platformokon található meg a Debreceni Egyetem Klinikai Központja, és ezeken milyen stratégiákat alkalmaznak.27huKözösségi médiaPlatformEgészségügyA közösségi média szerepe az egészségügybenKözgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.