2008-11-202008-11-209630608472http://hdl.handle.net/2437/22128A kötet a reklámokról szól. A reklámok szereplőiről a világban, a reklámok helyéről és hatékonyságáról a médiában. A DSH már évek óta nagy hangsúlyt fektet arra, hogy minél több fogyasztót juttasson el a hirdetők termékeihez, szolgáltatásaihoz. Ehhez kell szakértelem és az innovatív kreatív megoldások, melyekben a DSH már bizonyított. A reklám helye második, átdolgozott és bővített kiadása, A reklám helye 2.0 az elsőben írottakra épül, de kicsit tágabb perspektívából vizsgálja a médiapiacot, a médiatervezés és -vásárlás területét. A reklám helye második, átdolgozott és bővített kiadása, A reklám helye 2.0 az elsőben írottakra épül, de kicsit tágabb perspektívából vizsgálja a médiapiacot, a médiatervezés és -vásárlás területét.9630608472http://webpac.lib.unideb.hu:8082/WebPac/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+bibFSZ01354326bibFSZ01354326