Fehér, AndrásIllés, Flóra Fanni2024-02-012024-02-012023-11-09https://hdl.handle.net/2437/365815Szakdolgozatom témájaként a hazai pálinkapiac marketingjét választottam. Témaválasztásom oka az volt, hogy a szakmai gyakorlatomat Magyarország egyik piacvezető pálinka főzdéjénél töltöttem. Kutatásom során a szekunder és primer marketingkutatás módszereit alkalmaztam. A szekunder kutatási módszer segítségével betekintést nyerhettem a pálinka gyártás világába, és megvizsgáltam a pálinkapiac marketingjét és piac fejlettségét. Primer kutatási módszer segítésével először egy szakértői interjút készítettem, ahol a Panyolai Szilvórium Zrt. tevékenységeit mutattam be. Majd egy kérdőíves felmérés során a válaszadók pálinka fogyasztási szokásait vizsgáltam meg bővebben.51hupálinkamarketingPanyolai PálinkákA hazai pálinkapiac marketingjeDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.