Mező, KatalinTóthné Baranyai, Szilvia2019-04-012019-04-012019-03-31http://hdl.handle.net/2437/264883A tanulási zavarok előjelei már óvodáskorban megmutatkoznak. Minél korábban észrevesszük a jeleket, annál biztosabban előzhetőek meg a későbbiekben felmerülő tanulási problémák. Megfelelő szűrőeljárással könnyen beazonosíthatóak a gyermekeknél felmerülő részképességek hiányai. Óvodáskorú gyermekeknél, erre a legmegfelelőbb teszt a MSSST-teszt. Ez a teszt az óvodás gyermekek részképesség hiányait vizsgálja. Célirányos fejlesztéssel megfelelően korrigálhatóak a képességek hiányai még az iskola megkezdése előtt.51hutanulási zavarok megelőzéseóvodai nevelésóvodáskorú gyermekMSST-tesztTanulási zavarok megelőzése óvodáskorbanDEENK Témalista::Neveléstudomány