Kontor, EnikőKondacs, Áron2016-04-272016-04-272016-04-26http://hdl.handle.net/2437/225721A dolgozat egy magyar acélipari cégnél elvégzett vevőelégedettségi felmérést tárgyal. Az első szakaszban a vonatkozó szakirodalom kerül feldolgozásra. A második szakasz a felmérés elvégzésének módszertani kérdéseivel foglalkozik. A harmadik szakaszban a kérdőív kerül bemutatásra. Az eredmények prezentálása és elemzése alkotja a negyedik fejezetet. A dolgozat az eredményekből levonható következtetésekkel zárul. Gyakorlati felhasználása az eredményeknek a cégen belül fog történni.61huNevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 MagyarországVevő elégedettégVevő hűségVevőelégedettség felmérés az Outokumpu Distribution Hungary Kft.-nélCustomer Satisfaction Survey at the Outokumpu Distribution Hungary Kft.DEENK Témalista::Közgazdaságtudomány