Szigeti, OrsolyaFülep, Nikolett2014-10-282014-10-282014-10-28http://hdl.handle.net/2437/199120A szakdolgozatom fő célkitűzése az volt, hogy ismertessem a magyar gyógyszeripar történetét a napjainkig, a gyógyszerpiac jellemzőit, a gyógyszermarketing sajátosságait. A gyógyszer és OTC termékek közötti különbséget bemutassam az alábbi szempontok szerint: fogalmi meghatározás, a törvényi előírások a reklámozás tekintetében, a marketing kommunikácáiós eszközök alkamazása.A primer kutatásom célja a debreceni közmunkások gyógyszervásárlási szokásainak a feltérképezése, és az OTC-termékekkel kapcsolatos attitűdjük megismerése volt.A szekunder kutatás eredményeire alapozva felállítottam 4 hipotézist, amit a primer kutatás eredményei után megvizsgáltam és értékeltem. A primer kutatás elvégzéséhez kvantitatív kérdőíves megkérdezést választottam. Az így kapott eredményeket vizsgálva képet tudtam alkotni a leszakadt társadalmi réteg gyógyszerekkel kapcsolatos fogyasztói szokásairól.62hugyógyszeripargyógyszermarketingközmunkások fogyasztói szokásaiA gyógyszermarketing hatása a debreceni közmunkások gyógyszerekkel, és OTC-termékekkel kapcsolatos fogyasztói szokásairaThe impact of Pharmaceutical Marketing on the Pharma and OTC Product Buying Habits of Council Workers in DebrecenDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány