Mező, FerencBindáné Lázár, Katalin2016-04-112016-04-112016-04-15http://hdl.handle.net/2437/223963A dolgozat első része a diszlexia témakört öleli fel. A szövegértés jelentőségét tárja fel a következő rész. E két téma, azaz a diszlexiások szövegértésének elméleti háttere kapcsolódik össze a továbbiakban.Vizsgálati anyagként a középiskolás diszlexiások szövegértése kerül be. Az Országos Kompetenciamérés története, jogi háttere, valamint felépítése fogalmazódik meg az újabb elméleti részben. Újabb vizsgálati anyagként a BTMN-es diákok szövegértési szintjének feltárása történik a kompetenciamérések alapján.50huNevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 MagyarországdiszlexiaközépiskolakompetenciamérésszövegértésBTMNKözépiskolás diszlexiások szövegértéseDEENK Témalista::Neveléstudomány