Szakály , MárkMakai, Martina2024-06-182024-06-182024https://hdl.handle.net/2437/373380Dolgozatomban be szeretném mutatni a marketingkommunikációs stratégiákat a Főnix Rendezvényszervező Közhasznú Nonprofit Kft. működésén keresztül. Nagyon fontosnak tartom, hogy megismerjük a marketing és a kommunikáció alapjait, és rámutassunk arra, hogy mennyire elengedhetetlenek ezek a fogalmak napjainkban. A marketingkommunikáció egy rendkívül fontos eszköz a vállalatok számára, hiszen segít népszerűsíteni és értékesíteni a termékeket vagy szolgáltatásokat. A mai világban számos offline és online kommunikációs eszköz áll rendelkezésünkre, amelyek célszerű használatával hatékonyan eljuttathatjuk az üzenetünket a célközönséghez. Ezenkívül érdemes megvizsgálni, hogy hogyan kapcsolódik össze a PR és a marketing, hiszen ezeknek az elemeknek a kombinációja erősítheti a vállalat kommunikációs eredményességét. A vállalat marketingkommunikációs tervének elkészítése is elengedhetetlen lépés, mert ez segít meghatározni a kommunikációs célokat, az üzeneteket és a célközönséget, valamint a tervezett kommunikációs csatornákat.41humarketingkommunikációrendezvényszervezésturizmusMarketingkommunikációs stratégiák szemléltetése a Főnix Rendezvényszervező Közhasznú Nonprofit Kft. működésén keresztüllllustration of marketing communication strategies through the operation of Főnix Rendezvényszervező Közhasznú Nonprofit Kft.Közgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.