Nábrádi, ZsófiaBalogh-Elekes, Renáta2021-05-072021-05-072021-05-06http://hdl.handle.net/2437/308894A dolgozatban bemutatásra kerül, hogy a Hajdú-bihari Napló értékesítési csapata különböző tematikájú magazinok megjelenésével hogyan ért el új hirdetőpartnereket. Négy magazin került bemutatásra a záródolgozatban. Nők Fókuszban magazin melynek a célcsoportja a Hajdú-Bihar megyében élő női vezetők, Férfiak Fókuszban magazin a megye férfi vezetőit célozta meg. University Pass kiadvány a 18-25 éves fiatalok számára szólt, az Otthonteremtési magazin a családos és családalapítás előtt állókat szólította meg. A záródolgozatba az is bemutatásra kerül, hogy a négy magazinban sok új ügyfél jelent, de ezeknek a nagy részre csak egyszeri vagy alkalmi hirdetője volt a lapnak.23huNők Fókuszban magazinFérfiak Fókuszban magazinUniversity PassOtthonteremtési magazinNyomtattott sajtóA Hajdú-bihari Napló különszámaiDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány