Siklós, BalázsHüse, Norbert2008-11-262008-11-2620082008-11-26http://hdl.handle.net/2437/34564Ez a dolgozat megfelelő képet mutat arról, hogy mit és hogyan kell figyelembe venni egy adott vállalatnak ahhoz, hogy sikereket érhessen el a nemzetközi piacokon. Az általam használt struktúra, gondolatmenet nem szentírás, de mindenféleképpen hasznos útmutatóként szolgálhat annak, aki úgy gondolja, hogy a vállalata már kinőtte a hazai piacot és ideje új lehetőségek, kiaknázatlan területek után kutatni. Az én személyes véleményem az, hogy amennyiben valaki eljutott gondolatban odáig legyen az akár kis- és középvállalkozás vezetője vagy esetleg egy hatalmas eddig még csak a hazai piacon jelen lévő cég irányítója, hogy a nemzetközi piacokra szeretne beférkőzni az már a képzeletbeli út felét meg is tette.80hunemzetközi marketingnemzetközi piackutatásnemzetközi termékpolitikanemzetközi árpolitikanemzetközi disztribúcióA vállalatok nemzetközi piacra lépése és a nemzetközi piacokon felmerülő problémák a marketing szemszögéből.