Szőllősi, TamásKovács, Attila2025-06-102025-06-102025-04-02https://hdl.handle.net/2437/391128Szakdolgozatom az mentoróvodapedagógusok és a hallgatók közötti viszonyok és kapcsolatrendszerek feltérképezésére fókuszál. A vizsgálat folyamán a hallgatói képzésben résztvevő hallgatók véleménye alapján szeretnénk választ kapni arra, hogy a hallgatók milyennek látják a jelenlegi óvodai gyakorlati képzést, illetve a képzést – és azon belül is a mentoróvodapedagógus szerepét – miként lehetne fejleszteni úgy, hogy az a hallgatók számára is a lehető leghatékonyabb legyen. Kiemeljük a kommunikáció, reflektivitás valamint a mentori és hallgatói attitűdöket a vizsgálódásunk során.56huóvodapedagógiamentorálásA mentorálás hatékonyságának vizsgálata az óvodapedagógus képzésbenA mentor és a hallgató közötti viszony fejlesztési lehetőségeiNeveléstudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.