Pálfi, SándorMagyari, Gyöngyi Katalin2024-01-112024-01-112023-10-15https://hdl.handle.net/2437/364943Egy fejlesztőpedagógus másképpen nézi a gyermeket mint egy szülő. Ha például gyöngyöt fűznek a gyermekkel a szülő legtöbbször csak a játék kedvéért teszi, míg egy fejlesztőpedagógus finommotorikát, szerialitást, szem-kéz koordinációt, megfigyelést... fejleszt. De a legtöbb családban le sem ülnek együtt játszani, többnyire már akicsi gyermek is elektronikus eszközökkel játszik. Az idegrendszer kisgyermek korban még nem elég fejlett, és egy ilyen vibráló eszköz csak árt neki. Ráadásul vagy sok esetben éppen ezért nagyon keveset mozognak a gyerekek. Itt van a szülő felelőssége!44hufejlesztésjátékhátrány/lemaradás csökkentésemozgáshiányA célirányos játékos fejlesztés és a játékos fejlesztés közötti különbségDEENK Témalista::NeveléstudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.