Vargáné Nagy, AnikóDutkieviczné Czene, Anita2020-04-202020-04-202020-04-19http://hdl.handle.net/2437/284123A vizsgálatom célja az volt, hogy feltárjam, mi a szülők és a pedagógusok véleménye, kinek a feladata elsődlegesen az gyermekek érzelmi nevelése. Vizsgáltam, tisztában vannak-e a szülők azzal, hogy mi mindennel befolyásolják gyermekük érzelmi fejlődését, s hogy személyes mintájuk mennyire meghatározó. A szülők mennyire preferálják az értelmi intelligencia fejlesztését, s tisztában vannak-e azzal, hogy az érzelmi intelligencia legalább olyan fontos tényező az életben való boldogulásban, sikerességben, mint a tárgyi tudás? A szülők gyermekeikkel szembeni elvárásaik reálisak-e, és az elvárásokat a gyerekek miként élik meg.45huérzelmi intelligencianevelési stílusokjutalmazás-büntetés hatásatúlzott elvárásokAz érzelmi nevelés hatása a gyermek személyiségfejlődéséreDEENK Témalista::Neveléstudomány