Siklós, BalázsVarga, László2007-07-202007-07-2020072007-07-20http://hdl.handle.net/2437/2682A számítógépes játékok, köré kiépült iparág bemutatása, marketing szemszögből. A játékipari marketingmix bemutatása; a játékok bemutatása, csoportosítása, besorolása; az árképzési stratégiák játékipari alkalmazása; a disztribúció sajátosságai; a marketingkommunikáció játékipar szempontjából legfontosabb területeinek elemzése, eseménymarketing, sajtókapcsolatok, reklám. A diplomamunka második része a magyarországi játékfejlesztés helyzetével foglalkozik, három fejlesztőstúdió példáján keresztül. Ezt követi a játékipar jelenlegi helyzetének és jövőbeli kilátásainak taglalása. A dolgozat, a játékok kiadóit tekinti az elemzés központjának.61513117 bytesapplication/pdfhumarketingjátékkiadóPCkalózA PC-s Játékipar, Marketing szemszögbőlInformációtechnológia -- gazdasági szempontokInformation technology -- Economic aspects.