Csapó, ZsoltPór, Dóra2012-11-222012-11-2220122012-11-22http://hdl.handle.net/2437/153000A dolgozat célja a hatékony marketingeszközök bemutatása az immáron két éve működő ’’Team Academy” Debrecen oktatási rendszer példáján keresztül, valamint a közel húsz éve fennálló ’’Tiimiakatemia” vizsgálatán át, illetve a rendszer létjogosultsági kérdésének megválaszolása. Az elméleti alapvetést követően, - melynek során bemutatásra kerülnek a szolgáltatásmarketing, a nonprofit marketing és az oktatásmarketing jellemzői - ismertetem a ’’Team Academy” oktatási forma sajátosságait. Ezek után a megkérdezett interjúalanyok válaszai alapján összegzem az itt folytatott marketingtevékenység hatékonyságát, valamint a ’’Team Academy” képzés megítélésének és létjogosultságának kérdését is taglalom.63huszolgáltatásmarketingoktatásmarketingnonprofit marketingmélyinterjúfelsőoktatási marketingHatékony marketing eszközök vizsgálata a "Team Academy" oktatási forma bevezetésénélThe analysis of effective marketing tools in introduction of "Team Academy" educational systemDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány