Fehér, AndrásFedor , Anett2023-12-182023-12-182023-10-21https://hdl.handle.net/2437/363681Napjainkban egyre nagyobb teret hódít a digitalizáció. Fiatalok és idősek körében napi rutinná szélesedett az internethasználat. Az elektronikus ügyintézések egyik legkiemelkedőbb tevékenysége az online vásárlás. Ahhoz, hogy egy-egy könyv a birtokunkba kerüljön, már néhány kattintással elérhető számunkra. Ennek ellenére még mindig vannak, akik szkeptikusan állnak a digitalizált világ vívmányaihoz. Szakdolgozatomban szeretném bemutatni, hogy a digitalizáció milyen hatással van a könyvolvasási-, és könyvvásárlási szokásokra. Témaköröm a magyarországi szokásokra fókuszál, de a japán olvasók szokásai is bemutatásra kerülnek.74huE-kereskedelemKönyvolvasásKönyvvásárlásKönyvvásárlási- és könyvolvasási szokások vizsgálata, különös tekintettel a digitalizáció hatásairaExamination of book-buying and book-reading habits, with particular regard to the effects of digitizationDEENK Témalista::KözgazdaságtudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.