Balázs-Földi , EmeseLádi, Adrienn2024-06-172024-06-172024-03-25https://hdl.handle.net/2437/373143A dolgozat a tanulásban akadályozott és töbsségi fiatalok szabadidős szokásait kívánja bemutatni. Vizsgálja a rendelkezésre álló szabadidőt, a kedvelt tevékenységeket, valamint a digitális eszközök jelenlétét egyaránt. Mindemellett felméri a fiatalok szociokulturális hátterét is. Ezek ismeretében hasonlítja össze a két csoport szabadidős szokásait. A dolgozat bemutatja a szabadidő fontosságát és jelentőségét, valamint a szabadidős tevékenységek átalakulását. Részletesen kitér a szabadidőt befolyásoló tényezőkre, valamint azok hatására. A szakdolgozat célja a vizsgált csoportok szabadidő felhasználásának vizsgálata, összehasonlítása, illetve első sorban a tanulásban akadályozott tanulók szabadidő felhasználásának feltérképezése.55huszabadidőtanulásban akadályozottakA szabadidő felhasználása a felső tagozatos tanulásban akadályozott és többségi tanulók körébenTársadalomtudományokHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.