Gilányi, AttilaTörök, Márk Dávid2020-12-022020-12-022020-12-02http://hdl.handle.net/2437/299185A Virtuális valóság rendszerek és a filmkészítés dolgozat első fejezetében betekintést nyerhetünk a mozgóképek kialakulásába és fejlődésébe. Ezt követően bemutatásra kerül a virtuális valóság és annak fejlődése, majd a VR rendszerek felhasználása különböző területeken, pl. egészségügy, sport, oktatás, szórakoztatás. Külön figyelmet kap a VR helyzete a filmkészítésben és érintjük a VR rendszerek lehetséges kockázatait is. Továbbá bemutatásra kerül néhány modellező szoftver, majd a 3ds Max segítségével készül el egy 360°-os videó. Végezetül egy kérdőíves kutatás elemzésével informálódhatunk a VR rendszerek magyarországi helyzetéről, megítéléséről.55huvirtuális valóság rendszerekfilmkészítés3ds MaxVirtuális valóság rendszerek és a filmkészítésDEENK Témalista::InformatikaHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.