Tomán, HenriettaKoós, Zoltán2021-04-212021-04-212021-04-21http://hdl.handle.net/2437/306446Szakdolgozatom célja, hogy bemutassam egy játékszoftver fejlesztésének folyamatát. Az általam választott Unity Engine kifejezetten erre lett létrehozva. A feladatokat a Trello weboldal segítségével rendszereztem. A projekt verziókezelését pedig Github használatával oldottam meg. Az animációkat a Gimp programmal készítettem el. Ezek használatára is kitérek. Maga a játék egy kétdimenziós pixel grafikájú kalandjáték. A játéklogika a roguelike stílus alapelveit követi, ami egy véletlenszerűen generált labirintusban játszódik. Ha a játékos elveszíti a játékot, akkor teljesen előről kell kezdenie. A Unity fejlesztői környezet általam felhasznált elemeit is részletesen bemutatom. A Unity-ben használt különböző objektumok bemutatására is kitérek.51hujátékfejlesztésunityJátékfejlesztés Unity engine-nelDEENK Témalista::Informatika