Csipkés, MargitFodor, Dorina2024-06-212024-06-212024-04-24https://hdl.handle.net/2437/374488A szakdolgozatomban részletesen bemutatom, hogy hogyan változtatta meg a Covid-19 járvány a fogyasztók vásárlási szokásait és az online élelmiszer vásárlás népszerűségét. A járvány kezdetén az online élelmiszer házhozszállítások száma rohamosan emelkedett, majd stabilizálódott, elsősorban a kényelem és a bizalom növekedése miatt. Kiemelten foglalkozom a fenntarthatóság és környezettudatosság fontosságával az élelmiszeriparban és azt mutatom be, hogy a fogyasztók tudatos döntései hogyan játszanak kulcsszerepet a fenntarthatóbb élelmiszerfogyasztás elősegítésében. A fizetési módok között a bankkártya és a PayPal dominál és a kutatás rávilágít a bizalom fontosságára az online fizetések biztonságában. Ezen kívül kiemelt figyelmet szentelek a demográfiai, pszichológiai, gazdasági és technológiai tényezőknek, amelyek befolyásolják a modern fogyasztói viselkedést és vásárlási preferenciákat. A szakdolgozat részletes áttekintést nyújt ezekről a trendekről és összefüggésekről.51huCovid-19online vásárlásfogyasztói magatartásA Covid-19 hatása az élelmiszerek online vásárlására és a fogyasztói magatartásraKözgazdaságtudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.