Kovács , Karolina EszterVerdes-Sepely , Orsolya2025-06-122025-06-122025-04-23https://hdl.handle.net/2437/391515A szakdolgozat azt a témát járja körül, hogy a pandémia mennyire gyakorolt hatást a digitális eszközök alkalmazására, illetve hogy a mentorok a tudásukat ezen a téren hogyan, milyen elvárások mentén adják át diákjaiknak. A kutatás hipotézise, hogy a pandémia kedvezően hatott az IKT-eszközök használatára, és hogy a mentorok elvárják a hallgatóktól, hogy használják ezeket az eszközöket. A felmérést kérdőív segítségével végeztem, a célcsoport a közoktatásban aktívan dolgozó pedagógusok, és a tanítási gyakorlatukat végző hallgatók voltak. A kutatás során arra a következtetésre jutottam, hogy alapvetően kedvezően befolyásolta a világjárvány a digitális eszközök alkalmazását, a pedagógusok az online oktatás alkalmával megismert felületeket és alkalmazásokat napjainkban is használják a tanítási folyamat során.49hudigitális eszközök, IKT-eszközök, pandémia, mesterséges intelligenciaA pandémia hatása az IKT-eszközök használatára az oktatásbanThe impact of the pandemic on the use of ICT tools in educationNeveléstudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.