Kontor, EnikőDudás, Csilla2013-03-282013-03-2820132013-03-28http://hdl.handle.net/2437/163010Diplomamunkám során elkészítettem egy átfogó helyzetelemzésre épülő komplex marketing tervet a legfontosabb marketing stratégiák feltárásán keresztül. Felmértem és elemeztem a Hortobágyi Halgazdaság makro-, és mikrokörnyezeti helyzetét. A vállalat adottságainak feltárása után elkészítettem a SWOT-mátrixát. A kérdőíves felmérésem eredményeivel, valamint a gazdasági és termelési igazgatóval készített mélyinterjú során megismert tények segítségével felvázoltam azokat a fejlesztési lehetőségeket, melyekkel a Halgazdaság fejlődése elősegíthető lenne továbbá elkészítettem a Társaság 2013-as marketingkommunikációs kampányát.47humarketingtervezésA Hortobágyi Halgazdaság Zrt. marketing terveDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing