Szűcs, Róbert SándorSziksz, Ágnes2025-06-202025-06-202025-05-12https://hdl.handle.net/2437/393927A záródolgozatom központi témája az ügyfélkapcsolati marketing szerepe a postai ügyintézésben, melyet a szakmai gyakorlat során szerzett tapasztalatokkal támasztottam alá. Bemutattam a Magyar Posta Zrt. fejlődési irányát és funkcióit a kezdetektől napjainkig. Részletesen elemeztem az ügyfélkapcsolati menedzsment és a kapcsolatmarketing működését különböző szakirodalmak felhasználásával. Az ügyfélelégedettséget és a hosszútávú kapcsolatokat fókuszba helyezve vizsgáltam a vállalati stratégia eredményességét. Az Etikai Kódex elemzésével megállapítottam az egységes megjelenés, a viselkedéskultúra és a panaszkezelés fontosságát. Tapasztalataim alapján javaslatokat tettem a fejlesztési lehetőségekre, igazodva a Magyar Posta Zrt. által megfogalmazott irányelvekhez és fenntartható fejlődési irányokhoz.25huügyfélkapcsolatmarketingügyintézésÜgyfélkapcsolati marketing szerepe a postai ügyintézésbenThe role of customer relationship marketing in postal servicesKözgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.