Fehér, AndrásBodó, Péter2020-05-082020-05-082020http://hdl.handle.net/2437/286483Dolgozatomban a sikeres brandépítést vizsgáltam a sportban, az Air Jordan márkán keresztül. A dolgozat elején magát a sportot és annak jellemzőit, majd a marketinget és sportmarketinget vizsgáltam részletesebben. Ezt követően bemutattam a sport üzletté válását, valamint a márkát és annak hátterét elemeztem. A minél hitelesebb eredmények elérése érdekében primer kutatásokat végeztem, amelyek egy online kérdőívből és két szakértői interjúból tevődtek össze. A kérdőívben a fogyasztók Jordan brand-del kapcsolatos ismereteikről és vásárlási szokásaikról szerettem volna többet megtudni, míg a szakértői interjúkban olyan embereket kérdeztem a sikeres brandépítés kapcsán, akik nagy szakmai tudással rendelkeznek a vizsgált témával kapcsolatban.66huSportSportmarketingMárkaépítésVásárlási szokásokBrandépítés a sportban: az Air Jordan márka sikerességének elemzéseBrand building in sport: analyzing the success of the Air Jordan brandDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing