Balsa-Budai, NikolettSzabó, Zsanett Zsófia2021-05-052021-05-052021-05-05http://hdl.handle.net/2437/308513A mai vállalkozások életében nagyon fontos szerepet tölt be a marketing, a reklám. A fogyasztók meggyőzésének legkönnyebb módja a megfelelő reklámok elkészítése. A mai gazdasági helyzetben nagyon fontos a meglévő vásárlók megtartása, további új vásárlók szerzése, és ahhoz, hogy egy vállalat ezt meg tudja valósítani megfelelő marketing stratégiát kell alkalmaznia. A kereskedelembe bizonyított tény, hogy sokkal többe kerül új vevőkre szert tenni, mint a meglévőket megtartani. Emiatt minden vállalat arra törekszik, hogy a fogyasztókban jó kép alakuljon ki, ezt nevezik imázsnak. A vállalkozások számára fontos a tökéletes imázs felépítése, és annak hosszú távú fenntartása.22 oldalhumarketingstratégiaelemzésA nagév rács kft. marketingstratégiájának elemzéseDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány