Kotsis, ÁgnesPapp, EndreKondor, Balázs2011-03-252011-03-2520112011-03-25http://hdl.handle.net/2437/103423Dolgozatomban a szolgáltatásminőséget vizsgáltam a Nyíregyházi Állatparkban. Az elméleti részben bemutatom a szolgáltatás sajátosságait, a szolgáltatásminőség fogalmát, majd a minőség mérésére szolgáló modelleket. A gyakorlati részben arra keresek választ, hogy a látogatók által elvárt és tapasztalt szolgáltatásminőség eltérésének milyen okai vannak, illetve ezen problémák kiküszöbölésére milyen megoldások alkalmazhatók. Továbbá arra, hogy a megvalósított fejlesztések milyen hatással jártak az Állatparkra nézve, sikerült-e növelnie a látogatószámot, illetve javítani a szolgáltatás szinvonalán.49 oldalhuszolgáltatásminőségSzolgáltatásmarketing és minőségA szolgáltatásminőség vizsgálata a Nyíregyházi ÁllatparkbanDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány