Czine, PéterFarkas , Zsófia2023-12-182023-12-182023-10-22https://hdl.handle.net/2437/363576Rohanó világunkban a marketingnek is egyaránt lépést kell tartania az új trendekkel. Az energiaital gyártóknak különösen fontos a marketing, mivel segít elterjeszteni termékeit a potenciális vásárlók körében, növelve ezzel az értékesítést. A megfelelő marketingstratégia lehetővé teszi, hogy hatékonyan közvetítsék az energiaitalok előnyeit elérve így a fiatal, aktív célcsoportot. Szakdolgozatom célja volt a Red Bull marketingstratégiáján keresztül bemutatni a pozicionálás és a márkakoncepció menedzsment fontosságát az energiaitalok piacán továbbá, hogy milyen szerepe van a márkaimázs kialakításának és milyen asszociációk kapcsolódnak a fogyasztók gondolkodásához. Az energiaitalok piacának növekedése és a márka jelenléte a fogyasztók életében kulcsfontosságú. Mindemellett a fogyasztók egészségtudatos táplálkozása és életmódja szempontjából is fontos megérteni ezt a piacot és annak hatásait.55huRed BullenergiaitaléletmódegészségfüggőségenergiakoffeinA Red Bull életmódbeli sajátosságokhoz való illeszkedése az energiaitalt fogyasztók körébenThe fit of Red Bull lifestyle trends among energy drink consumersDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.