Borbásné Botos, SzilviaKalász, Csaba Tamás2023-05-092023-05-092023https://hdl.handle.net/2437/352444A dolgozatom fő témája az ellátási láncok vevői oldalának vizsgálata az online rendelések esetében. Bemutatom benne a korábbi kutatások eredményeit, melyek inkább a kor, nem, iskolázottság és anyagi lehetőség szerint mérte fel az e-kereskedelem vevői oldalát. Ezt én a vásárlók visszacsatolásaival, értékeléseivel egészítettem ki, melyhez kérdőív formájában gyűjtöttem adatokat. Leírom, hogy melyek azok a problémák, amik leggyakrabban jelentkeznek online rendelések során és mik azok a visszajelzések, amik a vevői oldalról érkeznek. Ezek alapján tudtam az ellátási lánc további tagjainak, mint logisztikai (futár) cégeknek, értékesítő, gyártó vállalkozásoknak javaslatokat tenni a nagyobb vevői elégedettség eléréséhez.54hue-kereskedelemonline rendelésellátási láncAz e-kereskedelem ellátási láncának vevői oldala: Az online rendelések kihívásainak és lehetőségeinek értékeléseThe customer side of the e-commerce supply chain: Assessment of Challenges and Opportunities of Online OrdersDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány