Csipkés, MargitSuhajda, Zsombor2025-06-192025-06-192025-05-12https://hdl.handle.net/2437/393468Dolgozatomban azt vizsgáltam, mely tényezők befolyásolják leginkább az online értékesítés sikerességét egy fizikai üzlettel nem rendelkező webáruház példáján keresztül. A téma különösen releváns a saját szakmai gyakorlatom miatt, amelyet a Diplus Kft.-nél töltöttem. Részletesen bemutattam az online kereskedelem sajátosságait, a vásárlói szokások változását, valamint az értékesítési csatornák működését. Elemzést készítettem a marketing, árazás, logisztika és ügyfélszolgálat szerepéről is. Kiemelt figyelmet fordítottam arra, hogy ezek az elemek hogyan befolyásolják a vásárlók döntéseit és elégedettségét. A dolgozat végén egy kérdőíves felmérés segítségével támasztottam alá a kutatás eredményeit. A válaszok alapján jól kirajzolódott, hogy a vizsgált tényezők valóban kulcsszerepet játszanak az online áruházak sikerében.25huonline értékesítésweboldalfelhasználói élményAz online értékeítést legjobban befolyásoló elemek bemutatásaPresentation of the most important parameters influencing online salesKözgazdaságtudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.