Molnár, BalázsDeme-Budai, Enikő2021-10-202021-10-202021-10-20http://hdl.handle.net/2437/323081A szakdolgozatom témája a digitális eszközök használata a hátrányos helyzetű és a nem hátrányos helyzetű óvodások körében. Röviden ismertetem az IKT fogalmát, eszközeit és azok felhasználási lehetőségeit a nevelésben. Továbbá a digitális szakadékról, a digitális egyenlőtlenségről és a hátrányos helyzet fogalmáról és meghatárózásáról olvashatnak. Kérdőíves módszerrel vizsgálom, hogy milyen digitális eszközökkel rendelkeznek a hátrányos és nem hátrányos helyzetű családok. Vizsgálom még, hogy az óvodás korú gyermekek mire, mennyi ideig és kivel használják az említett eszközöket. Továbbá azt, hogy a gyermekek szülei miként vélekednek a digitális eszközökről. Összehasonlítom, hogy milyen különbségek figyelhetők meg a hátrányos és nem hátrányos helyzetű családok, illetve gyermekek között.65huhátrányos helyzetdigitális eszközökIKTDigitális eszközök használata a hátrányos helyzetű gyermekek körébenDEENK Témalista::Neveléstudomány