Inántsy-Pap, JuditNász, Barbara2021-05-102021-05-102021-04-13http://hdl.handle.net/2437/309303Jelen dolgozat egy 2019-ben elkezdett, kapcsolatdiagnosztikai mérőeszköz kialakításának második fázisát mutatja be. A munka középpontjában az óvodapedagógus és a gyermek között kialakuló elkerülő kötődési struktúra felismerésének és diagnosztikájának lehetőségei állnak. A munkafolyamat során egy saját kialakítású, szimbolikus reprezentáción alapuló mérőeszköz alkalmazhatóságának vizsgálatára fókuszáltunk és az óvodai közegben megjelenő elkerülő kötődés jelenségének spektrumszemléletét igyekeztünk bevezetni.57huelkerülő kötődéstöbbszörös kötődésszimbolikus reprezentációkóvodáskormérőeszközAz óvodapedagógushoz való kötődés vizsgálata - különös tekintettel az elkerülő kötődés jellegzetességeireDEENK Témalista::Pszichológia