Siklós, BalázsSzabó, Orsolya2007-07-192007-07-1920072007-07-19http://hdl.handle.net/2437/2647A szakdolgozatban a mai fiatalok borfogyasztási szokásainak megismerése áll a középpontban. Kérdőíves felmérés alapján vontam le következtetést arról, hogy van e különbség a vásárlási magatartásban akkor, ha saját részre illetve ha ajándékozási céllal vesznek bort. Arra kerestem és kaptam választ, hogy mi alapján választ bort egy huszonéves, ha a fent említett két esetben kell szelektálnia a borok között. Milyen borokat szeret, hol vásárolja azokat, honnan tájékozódik erről a termékről, mennyit hajlandó fizetni érte és milyen alkalmakkor fogyasztja azt.54400557 bytesapplication/pdfhufogyasztói magatartásrégi és új fogyasztóborborfogyasztásvásárlás folyamataBorfogyasztási szokások a mai huszonévesek körébenBor és borkészítésWine and wine making.