Tusori, EszterLajtos, Ágnes2024-06-192024-06-192024-04-14https://hdl.handle.net/2437/373723Absztrakt Szakdolgozatomban az alsó tagozaton dolgozó pedagógusok kiégés és reziliencia vizsgálatát tűztem ki célul, különös tekintettel a Boldogiskola Programban történő részvételre. Kutatásom során arra keresem a választ, hogy a Boldogiskola Programban való részvétel segítheti-e a pedagógusok érzelmi rugalmasságának fejlődését, ezáltal eszközként szolgálhat-e a kiégés prevencióját illetően. Vezetőként fontosnak tartom kollégáim mentális egészségét. Ezért kerestem olyan lehetőséget, amely megfelelő módon segítheti őket a kiégés megelőzésében. kulcsszavak: kiégés, reziliencia, Boldogiskola Program, pedagógusok57hukiégésrezilienciapedagógusokBoldogiskola ProgramAz alsó tagozaton dolgozó pedagógusok kiégésének és érzelmi rezilienciájának vizsgálata, különös tekintettel a Boldogiskola Programban részt vevő általános iskolák köréreNeveléstudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.