Keszeg, AnnaSzabó, Mónika2018-04-122018-04-122018-04-12http://hdl.handle.net/2437/249476Zárodolgozatom kiinduló pontjaként a technikai fejlődés folyamatával szeretnék foglalkozni, és kitérni a számomra meghatározó platformokra a videó és képmegosztó oldalakra, a fénykép a vizuális nyelv, jelképek fontosságára. Dolgozatomat az új média tulajdonságai és sajátosságai mellett, a közösségi média fogalmak tisztázásával kezdem. Több oldalról be kívánom mutatni, hogyan alakul ki online identitása az embernek és miként használható fel erre a közösségi média. Ezen gondolatmeneten elindulva kezdem taglalni a Z‒generációt, mely generációnak tagjai nem csak tartalomfogyasztók, hanem tartalom előállítók is. Célom, hogy egy konkrét példán bemutatva tudjam elemezni, mind a tartalom előállítás és befogadás módját is.37huYouTubevideóelemzéskampányúj médiaZ-generáció#ThePowerOfMakeupA kampány YouTube tartalmainak elemzéseDEENK Témalista::Társadalomtudományok