Kovács, TamásOrliczki, Petra2022-10-272022-10-272022-10-26https://hdl.handle.net/2437/338379Dolgozatomban többek között bemutatom, hogy milyen megpróbáltatások árán jutott el arra a szintre a turizmus, ahol most tart, illetve vizsgálom, hogy milyen lehetőségeket adhat a digitalizáció és a közösségi média, a modern technológiák segítségével. Ugyanis 2022-ben már elmondható, hogy az emberek jelentős része okoseszközöket használ. Már a mindennapjaink részét képezik a modern technológia által nyújtott lehetőségek. Kiváncsi voltam arra, hogy ezek a technológiai lehetőségek megváltoztatták-e az emberek utazási szokásait. Továbbá az is elmondható, hogy a digitalizáció és a turizmus kéz a kézben jár, emiatt számos új lehetőség nyílt meg a fogyasztók és a szolgáltatók számára a digitális tartalmak létrehozásában. A gyors információ áramlás és az IKT segítségével a digitális történetmesélés dominál. Turizmusmarketing szempontjából jelentős profilokká váltak a különböző közösségi oldalak és az ott jelenlévő véleményvezérek. Az említett megpróbáltatások között szerepel a Covid-19 világjárvány is, ami ugyan nagy mértékben fejtette ki hatását az ágazatra, és az emberek utazási szokásaira, viszont a digitalizáció nyújtotta szolgáltatások a pandémia közben felértékelődtek, ezáltal egyre több új megoldás került be az emberek hétköznapi szokásai közé.55hudigitalizációközösségi médiaturizmusA digitalizáció hatásai a modernkori turizmusraThe effects of digitalisation on modern tourismDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány