Nagy, LajosKardos, Szabolcs2012-12-132012-12-1320122012-12-13http://hdl.handle.net/2437/155014Dolgozatomban a nádudvari túró piaci helyzetét vizsgáltam. Megnéztem a vásárlási szokásokat és mennyiségeket, majd elemeztem, összehasonlítottam a többi termékkel kapcsolatban. Megoszlási viszonyszámokat készítettem és kiértekeltem a kapott eredményeket. A paic helyzetet felmérve megvizsgáltam a túró piaci helyzetét, a vezértermék mivoltát és a többi termékre gyakorolt hatásást. A végén értékeleltem és következtetéseket vontam le a termékről.52hupiackutatásmarketingelemzésmegoszláskimutatásarányosságA nádudvari túró, mint vezértermék, hogyan hat a többi termék vásárlásáraThe nádudvari curd cheese, than leader product, how affect the shopping of other productDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány