Buglyó-Nyakas, Erzsébet TündeSzabó, Zsanett2025-01-142025-01-142024-10-29https://hdl.handle.net/2437/385054A szakdolgozatomban az influencer marketing hatását vizsgálom a turizmusra és az utazási döntéshozatalra nézve. A kutatásom célja, hogy bemutassam, hogyan befolyásolják az influencerek a turizmus iránti érdeklődést és a fogyasztói döntéseket. Az influencermarketing részeit külön is elemzem és kérdőíves megkérdezés segítségével statisztikai számításokat kutatok. A dolgozatomban 5 hipotézist vizsgáltam, melyekre a választ keresem a kutatás során, minden hipotézisem a vizsgálat és elemzés segítségével kielemeztem.57huinfluencermarketingutazásInfluencer marketing hatása a turizmusraThe influence of influencer marketing on tourismTársadalomtudományokHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.