Szűcs, ImreGál, Eszter2015-05-052015-05-052015-04-29http://hdl.handle.net/2437/211946A pénzpiaci válság előtti és utáni időszak bemutatása, hogy mennyiben befolyásolta az értékesítési mechanizmusokat és hogyan alkalmazkodott az ügyfelek megváltozott döntési szokásaihoz. A 2008-as gazdasági válság mely, nem csak az amerikai gazdaságban okozott komoly problémákat, hanem globálisan is átterjedt más országokra, így hazánkat is elérte. Célom volt bemutatni a globális pénzpiaci válság hogyan terjedt tovább, amely Magyarországot is jelentősen érintette. Továbbá, hogyan befolyásolta ez a pénzpiaci kínálatot és keresletet. A kínálati oldalról tekintve a pénzpiaci termékeket kínáló szolgáltatókat és a cselekvési és értékesítési terveket kívántam bemutatni.a magyar társadalomban van a pénzügyi kultúra megfelelő terjesztésére való szükségesség vizsgálata elvégzése, annak érdekében, hogy a fogyasztók felelős döntéseket hozzanak és tisztában legyenek azok következményeivel51hupénzpiacbizalmatlanságpénzpiaci bizalmatlanságpénzügyi tanácsadói tevékenységA magyarországi pénzpiaci bizalmatlanság vizsgálata a pénzügyi tanácsadói tevékenységek kapcsánExamination of hungarian financial market confidence in financial advisory activitesDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány